.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

22 Mayıs 2013

Power To The People 8b/b+ (ilk çıkış) Kaynaklar/İzmir

Power to the People .. Amandla Awethu !!!
2011 yılında Güney Afrika'da Cape Town ve Rocklands 'de geçirdiğim 15-16 gün içerisinde gerçekten bir halkın, eşsiz -ileri görüşlü bir liderle nasıl kölelikten kurtulduğunu birazda olsa kendi gözlerimle görüp-yaşama şansım oldu... Mandela ve özellikle bizim için Atatürk'e sonsuz saygım bir kat daha arttı...
Bunun yüzündendir ki döner dönmez Kaynaklar'da ki yeni rotama Afrika halkının en güzel -net-basit sloganı olan" Power to the People"  dedim...


















Bu hattı hayata geçirene kadar 2buçuk yıl aralıklarla denedim,çalıştım,düştüm,kalktım,bazen sevindim ,bazen üzüldüm... daha fazla antrenman yaptım daha fazla denedim.... benim için eğitici bir süreç oldu ve sonunda birçok vazgeçmeyen insan gibi bende sonunda başardım...

Açıkçası rotanın X+'ya daha yakın olduğunu düşünüyorum... kesinlikle İzmir'in çıkılmış en zor hattı ama tekrarı olursa derecesini daha bir netleştirebiliriz...








Rotayı açmamdan başlayan ve birçok denememi içeren bir video hazırladık... yazıdan daha iyi anlattığını düşünüyorum..
Aşağıdaki linki "tık" layıp videoyu izleyebilirsiniz...
"Power to the People" video *Vimeo* https://vimeo.com/65378532

Kamera 'yı bir ucundan tutup, çekimlere yardım eden; Ali Düşünen ,Ayça Algün ve rotayı çıkışım sırasında orada bulunup kamerasını çalıştıran EKATT ekibine teşekkür ederim....
Edit: Ali Düşünen
ve müzikler için başta kardeşim Ömercan Şakar 'a özel teşekkür...

Daha güçlü olmamız ve Tüm insanlığa Güç dileklerimle ...
"Power is ours"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder