.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

29 Şubat 2012

2011-2012 yıl son-baş Geyikbayırı

Geçtiğimiz yılbaşı Nicolet Ailesi,Bati ve kız arkadaşı,Evren,Ayça ve ben Geyikbayırı'ndaydık...Yılbalışını elinde telefonla en çok Ayça hatırlıyor :) ben Josito'dan sabah 6 'da çıktığımızı hatırlıyorum :) Evren hiçbirşey hatırlamıyor :)


Ertesi gün en zor 5- tırmanabilsemde... 1 hafta içinde güzel-sağlam rotalardan bazılarını tırmandık.
Olivier Nicolet ,Camelita 7a

Evren Kirazlı ,Beyaz Şahin 7a sektör Echoes ve ShowDown 7b sektör Yılan

Öztürk Kayıkçı, Trio de Ligoville 8a
bu çıkışı izlemek benim için çok büyük bir motivasyon ve güzel bir an'dı.Tekrar tebrikler...
Michael Piola ,Mevlana Sektör'de yeni rotasını açarken..Öztürk Kayıkçı ile birlikte...

No More MR. Nice Guy (7c+) ilk çıkış
Hayatımda en çok beğendiğim isimlerden biri her zaman bu ismi koyabileceğim boulder' ı arardım...Her zaman ki gibi mükemmel bir Öztürk Kayıkçı rotası,sektör Echoes, projesini benimle paylaştığı için her zaman ki gibi kendisine çok teşekkürler...

Geyikbayırı her zaman ki gibi canlı ve güzel...Özellikle Öztürk Kayıkçı tarafından yeni açılmış Echoes Sektör bölgenin ihtişamını bir kez daha gösteriyor...ben çok beğendim bir ara mutlaka uğrayın...
yıl sonu-başı Ticklist:
Family Affairs (8a+)2.deneme,
Come As You Are (8a) 3.deneme,
No More Mr.Nice Guy (7c+) ilk çıkış,2.deneme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder