.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

20 Aralık 2011

Kasım'da Geyikbayırı bir başka...

Petzl RocTrip Çin dönüşü biraz dinlendikten sonra, süper motive ve orda kazanmış olduğum kondisyon ve yeni tecrübelerimle Geyikbayırı'na geçtim...
Olivier -Valerie Nicolet ve çocukları... son günlere doğru Evren (Kirazlı) ve daha bazi tırmanıcılarla beraber 2 hafta kadar kalıp ..güzel tırmanış günleri geçirdik... gerçekten güzeldi...


Valerie Nicolet ve Merve Tekin, Sektör Turkish Standard

rest days :))

Deniz Erdoğmuş, Anatolia Sektör

Evren Kirazlı ,Kelebeğin Rüyası 6c ve Olivier Nicolet ,Spanish Thanks Giving 7a+,sektör Alabalık

Geçen dönemlerde ,Külli İn Sektör'de Murat Sevindik ile beraber deneyip ,boltladığımız hattın ilk çıkışını yapmayı başardım.Rota Geyikbayırı tırmanış rehberinin 4 .baskısına yetişemediğinden... rota tanımı : Külli İn (7b+) rotası ile ortak girip ,sola tavan -ark yapısına geçiyor burdaki 4 bolttan sonra Efe Cemal (7a) rotasının büyük deliğine bağlanıp aynı istasyonda bitiyor. İsim :Sayko Delik Deşik derece: 8a ... tekrarları oldukça net derece oturucaktır...


Bloody Knuckles 8b ,2.deneme :)) foto:Evren Kirazlı
faaliyetin benim için en zor -güzel ve yoğun tırmanışı bu rotaydı... belki ?? derecesi biraz daha yumuşak olabilir ama stili,hamleleri kesinlikle bana çok fit uyduğundan çok eğlendim ve bu derecedeki bir rotayı 2.denememde tırmanabildim...
Kasım'da ..hatta birçok ayda Geyikbayırı bir başka.. yakında tekrar gitmek üzere...

Kasım Ticklist:Bloody Knuckler 8b, 2.denemeSayko Delik Deşik 8a, 2.deneme, ilk çıkış
Trio De Ligoville 8a, 2.deneme
Havan Club 8a ,3.deneme
Junimond 7c+, Onsight... yehuu:))
Phallus Diaboli 7c+, 2.deneme
Porro D'Aqua 7c+
Tele Tabia Tanja 7c, onsight
Orient Express 7b+,onsight
River Dance 7b+,onsight
Pusht Bush 7b+, onsight

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder