.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

23 Aralık 2011

Geyve 'de yeni rota: Soul Magnet

Geçen seneden beri Geyve'ye geldikçe sağa sola bakınıp açabileceğim yeni bir hat arıyordum..sonunda herşey denk geldi ... uzun süredir kamp alanından baktığım güzel -pürüssüz-başı boş duran bir yer vardı..Murat Kandi'nin matkabını ve boltlarını benimle paylaşması ile de beraber 10.12.11 Cumartesi günü ..Geyve 'ye gelir gelmez işe koyuldum...

Rotayı açmaya biraz geç bir saatte başladığımdan gecede devam ettim ve hayatımın en güzel saatlerinden bazılarını o duvarda yanlız başıma geçirdim... O gece Ay Tutulması olduğundan, tek başıma çok güzel bir yerden izleme şansım oldu ve sonrasında da güzel bir dolunay ışığında çalışıp rotayı boltlamayı tamamladım.

Rota tanımı: Jüpiter Sektör'ün en solunda ki masif yüzeyde, 15 bolt ,33 metre, Soul Magnet (proje)..Pazar günü rotayı bir kere deneme şansım oldu ama çıkamadım,umarım yakın bir zamanda çıkabilirim... aynı yerde yarım kalan bir rotam daha var en kısa zamanda onuda bitirmeyi umuyorum..açınca haber veririm...
Geyve/Sakarya/İstanbul
Bölge ile ilgili ayrıntılı bilgi için: http://www.facebook.com/#!/pages/Geyve-Climbing/319954054695596
fotoğraflar :Ayça Algün
Herkese İyi Tırmanışlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder