.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

26 Ocak 2011

Kaynaklar (kasım-aralık) 2 yeni çıkış

Geyikbayırı'ndan iyi bir form ve motivasyonla İzmir -Kaynaklar'a döndüm. Bu motivasyonumu, yıllardır proje olan ve benimde birkaç yıldır gelip gidip baktığım Nosferatu ve Zorba'ya yoğunlaştırdım.

Önceliğim 2008 yılında Sinan Demirtaş tarafından Ağıl Sektör de açılmış olan Nosferatu.Rota girişinden kilidin sonuna kadar dayanıklılık ve kuvvet gerektiren süper bir hat.
Nosferatu (X-) ilk çıkış

Nosferatu 2 (IX) ilk çıkış
Kaya hattının ortasında çok belirgin rahatlıkla oturabileceğiniz bir set sayesinde rota doğal olarak ikiye ayrılıyor, bende rotayı iki ip boyu olucak sekilde düşünerek ilk ip boyuna X-, ikinci ip boyunada IX derece dedim.
Nosferatu'nun bitimiyle Kaynaklar'daki proje sayısı gerçekten azaltı ve gerçekten zorlaştı.Artık kalanların X- olmadığını biliyordum..
Ve bu motivasyonla ,adıyla ve rota hattıyla yıllardır hayalimde olan, Doğan Palut tarafından Önyüz Mağarada açılmış mükemmel bir boulder hattı olan Zorba'ya koştum.Geçmiş yıllarda toplam 3-5 deneme yapmıştım ancak çözümü tam bulamamıştım, bu sefer rotayı tam olarak çözdüm ve denemelerde sonuç verdi.

Zorba (X-/X) ilk çıkış
Aslında rotanın derecesini X olarak düşünüyorum ,tekrarlarla bir netlik kazanıcaktır.
İzmir'in süper tırmanış ortamına ve spor rotalara veda edip, Bafa'ya binlerce boulderın arasına ,ait olduğum yere gidiyorum...
Herkeze iyi tırmanışlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder