.

.
Azules De Vergara Hvs 5a, Painted Rocks / Tafraout/ Morocco photo: Olivier Nicolet

17 Mart 2010

TDF Boulder 2.Ayak / Manisa

Celal Bayar Üniversitesine yapılan güzel bir duvar sayesinde milli takım seçmelerinin 2. ayağı 6-7 Mart tarihlerinde Manisa'da yapıldı.

İlk yarışmaya katılım olmayışından sonra bu yarışmada katılım bir hayli yüksekti, özellikle çocuklarda ve gençlerde katılım okulların ve antrenörlerin destekleri sayesinde bir hayli fazlaydı.Birçok sorun olmasına rahmen kısmen iyi bir organizasyondu. Okul yönetimini ve duvarın yapımında emeği geçen herkezi tebrik ediyorum, Manisa için hatta İzmir için çok güzel bir duvar.
Yarışmadan bazı fotolar:






















erkek final 2. rota







Recep eleminin 3. rotasında
Doğan finalin 3.rotasını flash'larken


Çağlar final 2. rota

Final 4. rota (ben)

Uğur eleme 2. rota
Evren yarı final 2.rota
Ayça eleme 1. rota



Bayanlar sonuçlar:
1)Gürgel Özver
2)Evren Karadağ
3)Gamze Cırık

4)Ayşe Narmanlı
5)Ayça Algün
6)Buket Akça

Erkekler Sonuçlar:
1)Zorbey Aktuyun
2)Doğan Palut
3)Çağlar Bıldırcın

4)Uğur Yılmaz
5)Övgün Yıldırım
6)Burak Yıldırım
...
Benim için gerçekten güzel bir yarışmaydı.Rotaların o kadar zor olmamasına rahmen olabildiğince az hatayla yarıştığıma inanıyorum.Tüm yarışma konsantrasyonumu koruyarak her turdan ilk sırada çıkmayı başardım ve finaldede aynı performansla devam ederek benim için çok değerli olan, büyük erkekler boulderda ilk 1. liğimi aldım.Aslında bu sene yarışmalar için çok antrenman yapmadım ama kaya için yaptığım antrenman ve kafamın daha rahat oluşu bana çok yardımcı oldu. Yarışma sonrası Bafa Gölü ,asıl hedef orası bakalım neler yapıcam. Görüşürüz.
fotolar :Recep Gür ve Dorukspor Arşivi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder